Social Icons

Pages

Wednesday, October 16, 2013

මම අම්මව බ්ලැක් මෙල් කලා

මමදණුෂ්ක මම පොළොන් නරුවේ මගේ තාත්තා වැඩ කරන්නේ පොලිසියේ අම්මා ටීචින්කරන්නේ අපේ පවුලේමමයි අයියයි අක්කයි, මේ සයිට් එක දැක්කම මගේ අත්දැකීමත්ඔයාලට කියන්න හිතුනා.


මම කැලණිකැම්පස් එකේ දෙවන වසරෙ ඉගෙන ගන්නේ, අයියාත් කරන්නේ ටීචින් එයා වැඩකරන්නේ පොල්ගහවෙල අක්කා නම් වැඩිය ඉගෙන ගත්තේනෑ එයා දැන් බැදලා එයා නුවර ඉන්නේ, ගෙදර ඉන්නේ මමයි අම්මය තාත්තයි. ඇතැම් දවස්වලතාත්තා ගෙදර එන්නේ සතියකින් විතර මොකද මේ දේ සිද්ධවෙනකොට යුද්ධය අවසන්වෙලා තිබුනේ නෑ ඒ නිසා තාත්තලාට ගොඩක් වැඩ තිබුනා. මගේ තාත්තා OIC කෙනෙක්එයා ගොඩක් අවංකව වැඩ කරන නිළධාරියෙක් නිසා එයා ගෙදරගැන හොයලා බලනවට වටාතමන්ගේ රාජකාරිය ගැනමයි ගොඩක් කල්පනා කරේ. තාත්තා හරිම සැරයි එයා පොලිසියේසැලකියයුතු ආකාරයේ තනතුරු රාසියක්ම දැරුවා තාත්තට කෙස් එකක් පැවුරුවොත්තාත්තා ඒක කොහොම හරි අල්ලනවා. තාත්තට හරියට තරහ යන නිසාත් තාත්තා පොලිසියේනිසත් මේ පලාතේ ගොඩක් අය තාත්තට හරිම බයයි.


No comments:

Post a Comment

tags